Thursday, November 22, 2007

大雪

けさは寒いいいいでした!自転車で仕事に行きながら、多い雪が降って、目を打ちました。本当見られなかっただいよ。しょくば職場に行っているうちにジュニさんが雪の中にあそ遊んでいた。そして、職場に来てから、勉強した。週末には ジュニといっしょ一緒にきょうと京都に行って、それから じゅんび準備しなくちゃいけない。さいきん最近、日本語だけ使いたい、だけど 私のたんご単語が下手くそう。ハハ(ハハは私の笑う)。

じゃ、仕事の後 先週の土曜日を教えるつもりです・じゃね

2 comments:

Oren B. said...

HAHAHAHAHAHA!!!! Oh my God!!! That is excellent!!!! Ohhh man!!, Especially the part where the man crosses the road and asks the guy across the street if he's seen his bundle of books!! And then the guy points to a local library branch!!!! HAHAHAHAHA!!! Hilarious!!!!

haha, jk. Nifty stuff.

Oren

Kunino said...

Fantastic work, Ron!:D I think I know how you feel about learning Japanese. Just keep up with your blog writing and talking to your Japanese friends. I'm sure you and Juni will be "suuupa sugoi" at Japanese in no time!

Oren, I don't mean to be mean to you, but just in case you wanna know...You didn't even hit a word of Ron's writing, haha. SOrryyy!!